Bij Monteba werk je niet in een standaard servicedesk waar je tickets afvinkt. Hier draait het om snappen wat er écht speelt bij de klant en zorgen dat problemen niet terugkomen. Je krijgt de vrijheid om zelf te handelen, verantwoordelijkheid om keuzes te maken en de ruimte om met collega’s oplossingen slimmer en veiliger neer te zetten.
Ze zijn een hecht team van tien mensen. Vanuit Waardenburg ondersteunen ze MKB-bedrijven en de eerstelijnszorg: denk aan huisartsen, tandartsen en fysiotherapeuten. De klanten hebben meestal tussen de 5 en 50 werkplekken. “We zijn hun complete ICT-afdeling: van Microsoft 365 tot Intune, van firewalls tot VoIP”.
Waarom jij hier wílt werken:
- Omdat je liever werkt in een klein en betrokken team waar je elkaar kent en helpt.
- Omdat je variatie zoekt: de ene dag remote support, de andere dag bij de klant voor een complexe klus
- Omdat je meebouwt aan onze certificeringstrajecten rondom security en professionalisering.
- Omdat je vrijheid krijgt om oplossingen te verbeteren in plaats van alleen tickets af te handelen.