Logo Aatop ICT
Medewerker Customer Care (met IT kennis)
overlay
Vacature

Medewerker Customer Care (met IT kennis)

Deze vacature is helaas niet meer actueel. Je kan op deze vacature niet meer solliciteren. Goed nieuws! We hebben een ruim aanbod van vacatures waarop je wél kunt solliciteren. We zien je sollicitatie graag tegemoet!

Houten
MBO
32 - 40 uur per week

Heb je onlangs jouw mbo ict-opleiding afgerond en ben je op zoek naar een brede startersfunctie, waar je de klanten blij maakt door ze van de beste telefonische service te voorzien?

Lees dan verder, want we zoeken per direct een:

Medewerker Customer Care (met IT kennis)

Wat ga je doen?

Als Medewerker Customer Care (met IT kennis) ben jij samen met jouw 2 collega’s het eerste aanspreekpunt voor klanten, als het gaat over Document Solutions. Dit zijn multifunctionele oplossingen (hard- en software) op het gebied van printen, scannen en archiveren. Klanten kunnen met al hun vragen bij jou terecht, en door jouw IT kennis ben jij in de meeste gevallen in staat om direct voor een oplossing of antwoord te zorgen.

Hoe ziet je dag eruit?

  • je beantwoordt telefonisch de vragen van onze klanten over het gebruik van multifunctionals en bijbehorende solutions;
  • je registreert deze vragen en jouw antwoorden in het systeem;
  • bij complexe vragen schakel je de hulp van een collega in;
  • je bent betrokken bij (remote) netwerkinstallaties;
  • ndien een call niet telefonisch kan worden opgelost, zorg je ervoor dat jouw buitendienst collega alle informatie krijgt die hij nodig heeft om tot de juiste oplossing te komen;
  • samen met je collega’s houd je de FAQ database up-to-date.

In jouw team werk je, naast 2 Support Engineers, samen met een Supervisor en een Planner.

Waarom is dit iets voor jou?

Je vindt het leuk om met diverse technische- en IT vraagstukken te maken te hebben. Geen uitdaging is voor jou te groot. Jij wordt blij van een tevreden klant Je kunt goed luisteren, uitleggen en toont begrip voor de klant. Verder houd je jouw hoofd koel, met welk uitdaging je ook te maken krijgt. Je werkt nauwkeurig en je snapt het belang van een goede callanalyse en -registratie.

Voor de functie van Medewerker Customer Care (met IT kennis) vragen wij het volgende:
  • een afgeronde mbo ict-opleiding (niveau 4);
  • je hebt stage- of werkervaring als (IT) Support Engineer;
  • je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;j
  • Jij bent van het type: ‘Huis vol domotica, fervent lid van tweakers en kijken of je een website kunt hosten op een Raspberry Pi
  • je woont in de buurt van Houten en bent 40 uur per week beschikbaar.
Trefwoorden: IT Support Engineer, Helpdesk, Servicedesk, Customer Care, MBO ICT, Houten

Toshiba Tec is een wereldwijd toonaangevende innovator op het gebied van hoogwaardige technologie en producent en distributeur van geavanceerde elektronische en elektrische producten. In Nederland is Toshiba Tec al decennia lang actief. Toshiba Tec is toonaangevend in zowel informatie- en communicatiesystemen als in consumentenproducten, elektronische componenten, industriële en openbare infrastructuursystemen en in energievoorziening.

Het kantoor van Toshiba Tec Netherlands is gevestigd aan de Duwboot 31 in Houten en wordt gedeeld door twee divisies: Document Solutions en Retail Solutions. Het Toshiba team bestaat uit 170 gemotiveerde medewerkers.

De vacature is vacant binnen Document Solutions. Deze divisie ontwikkelt en levert innovatieve multifunctionele print- en communicatiesystemen.

Een verantwoordelijke baan, waar geen dag hetzelfde is. Je komt te werken binnen een informele organisatie waarin de lijnen kort zijn en iedereen bij elkaar terecht kan. Binnen Toshiba werk je samen met enthousiaste, hard werkende en behulpzame collega’s van uiteenlopende disciplines. 

Verder:

  • een salaris tussen de € 2.200,- en € 2.800,- een eindejaarsuitkering en maar liefst 25 vakantiedagen + 12 adv dagen;
  • een baan waar geen dag hetzelfde is; je hebt steeds met verschillende vraagstukken te maken op het gebied van IT en techniek;
  • collega’s die je altijd willen helpen;
  • goede zorg voor de innerlijke mens: een kantine waar je goedkoop en gezellig luncht, heerlijke koffie en elke dag een stukje fruit, of twee ;-);
  • maandelijks een borrel, fantastische bedrijfsfeesten en leuke afdelingsuitjes.

Wil je meer informatie over deze functie of wil je solliciteren? Dan neem je contact op met Ton den Hertog van Aatop ICT, via 0318-796123 of [email protected] 

 

Ontvang elke maand onze actuele vacatures

Naam(Vereist)
Hidden
Hidden

"*" geeft vereiste velden aan

Vul je gegevens in om de 11 tips te kunnen downloaden.

Naam*
Hidden
Hidden