Alles is geautomatiseerd… tot het nét even anders loopt. Als Medewerker Orderdesk ben jij de go-to voor alles wat afwijkt van de standaard. Zie het zo: normaal loopt alles soepel, maar soms wil een klant iets speciaals, zoals een extra onderdeel of een factuur aanpassing. Geen probleem! Jij krijgt deze signalen direct binnen middels het ticketsysteem of signaleert deze zelf en zorgt ervoor dat ze keurig worden opgepakt. Klinkt als een uitdaging? Mooi, want die hebben we voor je!
Hoe zien jouw werkzaamheden eruit?
- Klantcontact: Je hebt dagelijks contact met klanten via telefoon, e-mail en chat, en zorgt dat hun vragen snel en professioneel worden beantwoord.
- Order- en ticketbeheer: Je verwerkt (interne) tickets en houdt orders in het systeem nauwlettend bij, zodat deze goed en op tijd worden afgerond.
- Facturatie- en installatiesupport: Je helpt klanten met factuur gerelateerde vragen, plant installaties in, en onderhoudt contact met leveranciers over ordervoortgang.
- Administratieve en projectmatige taken: Je voert factuurcontroles uit, werkt lijsten bij voor de financiële afdeling, en verwerkt postcodes in het systeem.
- Procesdocumentatie en probleemoplossing: Je legt werkprocessen vast, beheert en verstuurt noodvoorzieningen (bijv. een dongel) en analyseert problemen om deze, indien nodig, door te zetten naar de 2e-lijns support.