Allround IT-manager
overlay
Vacature

Allround IT-manager

Deze vacature is helaas niet meer actueel. Je kan op deze vacature niet meer solliciteren. Goed nieuws! We hebben een ruim aanbod van vacatures waarop je wél kunt solliciteren. We zien je sollicitatie graag tegemoet!

6.000 - 8.000,-
32 - 40 uur per week
Amersfoort

Als allround IT-manager bij EWT laat jij een frisse wind waaien door het IT-landschap. Jij bepaalt niet alleen de IT-koers, maar werkt ook volop mee en lost allerhande IT-vraagstukken op! Daarnaast begeleid je EWT in de transities naar de Cloud en een nieuw ERP pakket. Dankzij jouw komst is onze IT in control en klaar voor de toekomst. Dankjewel!

Als allround IT-manager bij EWT draag jij de volledige verantwoordelijkheid voor de ICT-omgeving. Dat is een uitdaging die niet voor iedereen is weggelegd:

  • Infrastructuur vernieuwen: De hybride systemen en standalone oplossingen zijn verouderd en kwetsbaar. Jij leidt ons in de transitie naar de Cloud.
  • ERP-transitie: EWT is bezig met de overgang van IFS naar InforLN. Jij begeleidt dit proces samen met onze externe partner, Xibis.
  • Wifi-vernieuwing: Jij hebt een sleutelrol in het vervangen van de volledige Wifi-infrastructuur in de magazijnen.
  • Applicatiebeheer en -ontwikkeling: Na de transities zorg jij voor het beheer en de doorontwikkeling van de applicaties.
  • IT-eenheid en uitrol: EWT heeft meerdere locaties en zijn groeiend. Jij zorgt voor nu en naar de toekomst voor een uniforme IT-aanpak over verschillende locaties.
  • IT-ondersteuning: Je collega Anne pakt eerstelijns zaken op. Alles waar zij niet uit komt regel jij het, of coördineer je naar Lemontree.

Het gaat om een hands-on rol die uitdagend en dynamisch is. Kan jij het aan?



Er wordt een brede, uitdagende en verantwoordelijke rol bij jou neergelegd. Daarom word je beloond met:

  • Een basissalaris tussen de € 6.000,- en de € 8.000,- bruto per maand;
  • Veel vrijheid in de manier waarop je de ICT inricht en in je werktijden/ dagen;
  • De mogelijkheid om een dag per week vanuit huis te werken;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een goede pensioenregeling (50/50), vakantiegeld, 27 vakantiedagen, reiskostenvergoeding, en een laptop en telefoon;
  • Professionele ontwikkelingsmogelijkheden via opleidingen, cursussen en trainingen.

EWT is een afkorting voor Emergya Wind Technologies, dit is een internationale organisatie die gespecialiseerd is in de realisatie van windmolens, zowel qua software als hardware. De projecten variëren gemiddeld van 1 tot 4 windmolens, waarbij de behuizingen worden ingekocht en de overige onderdelen in de fabriek worden gemaakt en gemonteerd. De belangrijkste markten zijn Europa, Amerika en Azië. EWT heeft 6 locaties, in Nederland, de United Kingdom, Duitsland, Italië, India en Amerika. Jij gaat werken vanuit het hoofdkantoor in Amersfoort.

Qua DNA is EWT een echte productieomgeving. Qua werkdruk zouden sommige het omschrijven als dynamisch, anderen ervaren het chaotisch. Dit is ook merkbaar qua ICT-omgeving. Veel werkzaamheden zijn ad-hoc, je collega’s rekenen hierin op jou. Qua IT-team is het overzichtelijk. Je collega Anne ondersteunt bij eerstelijns vragen. Verder draag jij de verantwoordelijkheid over de ICT van de organisatie. Je draagt verantwoordelijkheid af aan Director Finance & Control.

In jouw hoofd duizelt het niet zo snel! In een dynamische omgeving houd jij je hoofd koel, bepaal je prioriteiten en handel je hiernaar. Je delegeert, coördineert en houdt het overzicht. Daarnaast houdt je koers naar de toekomst en innoveer je. Van jou verwachten we:

  • Een ervaren innovator qua IT die graag hands-on werkt;
  • Ervaring in de transities naar een Cloud-omgeving en qua ERP-systemen;
  •      –> Kennis van InforLN is een dikke pré
  • Ervaring in een dynamische omgeving, bij voorkeur in een productie omgeving;
  • Softskills voor het creëren van draagvlak;
  • Vloeiende beheersing van de Engelse (en bij voorkeur ook Nederlandse) taal.

Solliciteren

In onze zoektocht naar jou worden we begeleid door Sjaco Versteeg van Aatop ICT. Inschrijven kan tot 14 september 2024. Vervolgens wordt de totale interesse beoordeeld, worden gesprekken gevoerd en worden de best aansluitende kandidaten bij ons geïntroduceerd. Neem contact op met Sjaco Versteeg via 06 – 51 84 87 71 of [email protected].

Ontvang elke maand onze actuele vacatures

Inschrijven jobalert

"*" geeft vereiste velden aan

Vul je gegevens in om de 11 tips te kunnen downloaden.

Naam*
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.