- Salaris: € 3.000, – tot € 5.000, – o.b.v. 40 uur
- Standplaats: Baarn
- Uren: 32 – 40 uur
Als tweedelijns support engineer ben jij de specialist in de wereld van technologie. Je lost complexe technische vraagstukken op, ofwel vanaf ons kantoor in Baarn, ofwel vanuit huis. Dit doe je in een informele werkomgeving waar je door kunt groeien en jezelf kunt ontwikkelen.
Wat ga je doen?
In jouw rol als tweedelijns support engineer lever je kwalitatieve ondersteuning aan de klanten. Een cruciaal onderdeel van jouw takenpakket is het analyseren van tickets om te begrijpen wat de onderliggende oorzaak van het probleem is. Door diepgaand inzicht te krijgen in de uitdagingen waarmee onze klanten worden geconfronteerd, kun je proactieve oplossingen implementeren om toekomstige tickets te voorkomen.
Of het nu gaat om het oplossen van een probleem met een wegvallende klantverbinding, het identificeren van de oorzaak van een vastgelopen scherm, het verbeteren van de geluidskwaliteit of het instellen van geautomatiseerde meldingen, jouw kennis en expertise zorgen ervoor dat onze klanten soepel kunnen blijven functioneren.