Onze klant heeft een cool platform ontwikkelt. Hiermee worden dagelijks terugkerende zaken, zoals bijvoorbeeld vergaderingen, geoptimaliseerd met digitale communicatie. Denk aan IoT sensoren, displays, apps en andere digitale middelen. Dit alles wordt mogelijk gemaakt door een smart-office platform. Hiernaast heeft het bedrijf nog een medium waarmee audiovisuele boodschappen op een aantrekkelijke manier kunnen worden gecommuniceerd naar de doelgroep.
In deze functie maak jij je alle functionele en technische ins en outs van het platform eigen en lever je support aan klanten, distribiteurs/resellers en aan het eigen Salesteam. Hiermee draag je bij aan het volledig en effectief benutten van het platform.
Werkzaamheden:
- Het leveren van productondersteuning aan klanten bij vraagstukken, technische issues en implementaties. Dit kan telefonisch zijn of per mail.
- Het geven van trainingen of het smart-office platform
- Het werken aan productdocumentatie
- Het onboarden en behouden van mooie klanten voor een optimale klantenbinding
- Het actief meedenken over nieuwe features en meebouwen aan het softwareproduct
- Het maken van video’s ter ondersteuning van de klant