Kom jij als IT engineer meegroeien met onze klant? Vanuit het splinternieuwe kantoor in Nijkerk help jij klanten van A-Z met hun ICT, zodat ze zorgeloos kunnen werken.
Direct contact? Bel 0318 495 310 of mail [email protected] | Kom bij ons werken.
Deze vacature is helaas niet meer actueel. Je kan op deze vacature niet meer solliciteren. Goed nieuws! We hebben een ruim aanbod van vacatures waarop je wél kunt solliciteren. We zien je sollicitatie graag tegemoet!
Voor onze klant Bidfood zijn wij op zoek naar een Support Engineer. Je komt te werken in een team van ongeveer 9 collega’s (Systeembeheerders, Support Engineers) en samen ga je werken aan het beheer van de IT infrastructuur van Bidfood.
Vanuit jouw rol als Support Engineer ben jij operationeel verantwoordelijk voor het beheren en uitrollen van ICT hard- en software op de werkplek en eerste aanspreekpunt voor IT zaken.
Een aantal highlights uit de vacature:
Daarnaast wordt van je verwacht dat je meedraait in consignatiediensten. Dit houdt in dat je één keer in de 4 weken een week 24/7 bereikbaar bent voor (spoedeisende) calls. Daarnaast werk je soms op wisselende tijden, om zo met het team een kantoorbezetting tussen 7 en 17 uur te garanderen.
Voor de functie van Support Engineer vragen wij het volgende:
Trefwoorden: Support Engineer, Werkplekbeheerder, Service Desk Engineer, Helpdesk, Servicedesk, Windows Server, Windows 10
Bidfood is totaalleverancier voor de foodservice markt. Ze zijn hun klanten in horeca, catering en zorg van dienst met betrouwbare leveringen, een totaal assortiment en additionele diensten. Bij Bidfood werken ruim 2000 medewerkers waarmee ze zo’n 30.000 klanten bedienen. De cultuur is het beste te omschrijven als informeel, praktisch en hands-on.