Senior Support Engineer (support op mobiele app)
overlay
Vacature

Senior Support Engineer (support op mobiele app)

Deze vacature is helaas niet meer actueel. Je kan op deze vacature niet meer solliciteren. Goed nieuws! We hebben een ruim aanbod van vacatures waarop je wél kunt solliciteren. We zien je sollicitatie graag tegemoet!

2.200 - 2.700,-
40 uur per week
Gorinchem

Ben jij innovatief? Gaat jouw bloed sneller stromen als je de term ‘applicatieontwikkeling’of ‘applicatiebeheer’ hoort vallen? Lees snel verder, want dat is waar je mee bezig gaat in deze nieuwe uitdaging.

Voor onze klant Dakfacilities in Gorinchem zoeken wij een Senior Support Engineer. Het gaat om een veelzijdige functie, waarbij je veel afwisseling hebt in je werkzaamheden.

Wat zijn deze werkzaamheden?

 

  • Je geeft support op (mobiele) applicaties, zoals Dakota (een dakmanagementsysteem).
  • Je organiseert trainingen.
  • Je geeft telefonisch ondersteuning aan gebruikers van deze applicaties.
  • Je stelt verbeteringen voor.
  • Je voert testen uit.
  • Je helpt mee aan de ontwikkeling van nieuwe applicaties.

 

Het doel is om de klant altijd te kunnen voorzien van de juiste actuele informatie en inzicht. Hiervoor moet de data in het interactieve platform Dakota en de mobiele applicaties altijd goed ingevoerd en van hoge kwaliteit zijn.

Nieuwsgierig naar Dakota? Kijk dan op: www.ontdekdakota.nl.

Trefwoorden: Support Engineer, Tester, Servicedesk Engineer, Applicatiebeheer Applicaties, Gorinchem

 

Voor de functie van Senior Support Engineer vragen wij het volgende:

  • Je werkt en denkt op MBO / HBO-niveau.
  • Je hebt een IT-(gerelateerde) opleiding genoten.
  • Je hebt ervaring met het testen, uitrollen en ondersteunen van mobiele applicaties.
  • Je hebt ervaring met het schrijven van werkinstructies en het geven van trainingen.
  • Je bent pragmatisch, probleemoplossend en je kunt goed improviseren.

 

 

Dakfacilities is de dienstverlenende organisatie voor enkele vooraanstaande bedrijven uit de dakenbranche. Dakfacilities ondersteunt deze bedrijven onder andere op de gebieden van ICT, Finance en HRM. Met de afdeling Service & Support ondersteunt de organisatie bedrijven enerzijds met hun innovatieve klantenplatform, mobiele applicaties en ondersteuning daarin. En anderzijds met inspecties, techniek en veiligheid.

 

 

  • Salaris: € 2.200 – € 2.700 bruto per maand, afhankelijk van je werk-/denkniveau en ervaring.
  • 25 vakantiedagen en 5 ATV dagen op basis van een 40-urige werkweek. 
  • Mogelijkheid tot opleiden en ontwikkelen.
  • Een gezellig team en een prettige werksfeer.
  • Een dynamische organisatie, waarin ruimte voor eigen inbreng centraal staat. 

 

Voor meer informatie en sollicitatie neem je contact op met Willem-Jan van Woudenberg via 0318 796 122 of [email protected]

Ontvang elke maand onze actuele vacatures

Inschrijven jobalert

"*" geeft vereiste velden aan

Vul je gegevens in om de 11 tips te kunnen downloaden.

Naam*
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.