In het kort
Bedrijf: Softwareleverancier
Standplaats: Geldermalsen
Uren p/w: 32-40
Salaris: € 2.700,- – € 3.100,-
Jij bent er klaar voor om je IT-carrière te starten! Jij zet graag je tanden in uitdagende technische vraagstukken! Ligt jouw kracht in het oplossen van calls en vind jij het leuk om aan databases te knutselen? Lees verder!
Wat ga je doen
In deze rol van IT supportmedewerker in Geldermalsen ligt de focus niet op het wegwerken van zoveel mogelijk tickets. Je bent dus niet de hele dag calls aan het beantwoorden en in het ticketsysteem aan het zetten. Nee, je hebt ook daadwerkelijk de tijd om de calls uit te zoeken en op te lossen. Als een klant belt, breng jij het vraagstuk in kaart. Jij verzamelt de informatie, die nodig is om het vraagstuk op te lossen. Vervolgens bepaal je de koers hoe het vraagstuk opgelost moet gaan worden. Hier is een bestaand schema voor, die je kunt gebruiken.
Hou jij van klantcontact, maar wil je ook graag je technische kennis kwijt kunnen? Dan is dit jouw ideale functie, want het biedt jou de optimale balans! Zo ben je het ene moment bijvoorbeeld iemand aan het adviseren hoe de software gebruikt moet worden en het andere moment een storing in de software zelf aan het oplossen. In het begin zul je intensief gecoacht worden tot je helemaal zelfstandig aan de slag kunt.