Geboren: 15 juli 1989
Bij Aatop sinds: februari 2012
Wilde vroeger worden: Accountmanager, dus dat is helemaal gelukt
Ik zit bij Aatop goed op mijn plek. Dit komt met name door de ongekend open sfeer, de mogelijkheden die ik als Accountmanager ervaar en het oog wat er binnen Aatop is voor het menselijke aspect. Het uitdagende aan mijn werk als accountmanager vind ik het leren kennen van mijn klanten en kandidaten, om vervolgens de juiste inschatting te maken welke functie bij een kandidaat past.
In mijn vrije tijd houd ik van koken, hardlopen, eropuit met de kids en luister ik graag naar klassieke muziek.
Als Accountmanager is geen dag hetzelfde. Toen ik net bij Aatop begon, was ik voornamelijk bezig met het genereren van new business (d.w.z. telefonische acquisitie, bedrijfsbezoeken, offertes uitbrengen/opvolgen, etc.). Omdat ik al een aantal jaar bij Aatop werk, komen er momenteel steeds meer nieuwe klanten en opdrachten binnen via mijn opgebouwde netwerk. De nadruk ligt nu dan ook meer op relatiebeheer. Naast het sales gedeelte van het werk is het van groot belang tijd vrij te maken voor het inhoudelijke stukje van het werk, recruitment. Dit bestaat concreet uit het schrijven van vacatureteksten, het behandelen van sollicitaties, het voeren van gesprekken, het introduceren van kandidaten bij klanten en het ‘regisseren’ van de complete hier op volgende sollicitatieprocedure.
Maandag of vrijdag?
Woensdag. Het weekend is dan dichterbij dan op de maandag, maar tegelijkertijd kun je flink wat werk verzetten.
Zelf sporten of sport kijken?
Ik ben al een tijdje heel ambitieus met hardlopen.
Mobiele telefoon of laptop?
Meer dan voldoende voor 95% van je online/digitale bezigheden.
Stedentrip of zonvakantie?
Ik hou erg van diversiteit, cultuur, tripjes, etc. tijdens de vakantie.
Frankrijk of Duitsland?
Alleen de taal al.
Koffie of thee?
Maar als je me vraagt: welke zou je de rest van de leven willen drinken, ga ik toch voor thee.
Brood of yoghurt?
Van yoghurt kun je geen tosti’s maken.
De meeste ICT vacatures zijn onduidelijk en niet aantrekkelijk genoeg geschreven. In deze PDF laat Matthijs Visscher zien welke 11 tips onmisbaar zijn om een vacaturetekst te schrijven die wél werkt.
Bij Aatop ICT weten wij dat je zorgeloos wilt groeien. Om dat te kunnen doen heb je de juiste mensen op de juiste plek nodig.
Het probleem is dat het moeilijk is om de juiste ICT’ers te vinden. Dat kan van tijd tot tijd behoorlijk frustrerend zijn. Wij geloven dat het onnodig is dat je vacature lang open staat.
Wij begrijpen dat het lastig is om in de ICT-arbeidsmarkt goed personeel te vinden. Met ons grote netwerk zijn wij in staat om meer dan 9 van de 10 vacatures snel te vullen.
We doen dit met de Aatop ICT Aanpak:
Dus maak vandaag nog een afspraak!
Zodat je geen lege plekken meer hebt en niet kunt leveren. En in plaats daarvan de juiste kandidaat krijgt, je kunt focussen op je core business en de groei kunt realiseren die je voor ogen hebt.
Vul je gegevens in. Wij nemen snel contact met je op.
"*" geeft vereiste velden aan
Aatop ICT is het vriendelijke en deskundige IT recruitment bureau voor werving en selectie van ICT personeel. Wij werken vanuit een christelijke levensovertuiging.
Wij houden ons al sinds 2000 bezig met de recruitment van ICT personeel. We hebben inmiddels dan ook een zeer uitgebreid netwerk met (interim) IT professionals en organisaties. En van dat grote netwerk laten we onze klanten en sollicitanten graag profiteren bij de werving en selectie van ICT medewerkers of het vinden van de beste ICT vacatures.
Direct contact? Bel 0318 495310 of stuur een
e-mail
Wij zijn gevestigd in Veenendaal, Amsterdam, Sliedrecht en Zwolle.
Volg ons voor carrièrenieuws, vacatures en carrièreadvies.
"*" geeft vereiste velden aan